Перед оплатою замовлення уточніть у менеджера наявність товару (тел. 0638721943)!

Доставка і оплата

Способи оплати

На даний момент доступні наступні способи оплати товару, що замовляється в інтернет-магазині "Wanty":

•  Накладений платіж через сервіс доставки "Нова Пошта" (комісія за перерахування грошового переказу 2% + 20 грн );

• Оплата банківською картою Visa / Mastercard безпосередньо на сайті (комісія +3% до суми вартості замовлення);

• Оплата готівкою кур'єру при отриманні товару (тільки для м.Київ, комісія 0%);

• Можлива оплата на розрахунковий рахунок (ФОП) при попердньому уточненні для виставлення рахунку (+3% до сумми вартості замовлення);

Графік доставки та вартість доставки по м.Київ (кур’єром)

Доставка по Києву можлива протягом 1-3 днів з моменту попереднього погодження з покупцем всіх деталей стосовно замовлення.

Графік доставки по Києву: Пн-Сб з 14:00 до 21:00, Неділя — вихідний.

Вартість доставки по місту Київ в одну точку вигрузки становить 100-150 гривень в залежності від габариту товару. Підняття на поверх тарифікується окремо залежно від габариту товару та за попередньою домовленістю з кур’єром.

Відправка по Україні здійснюється на протязі 1-3 днів після оформлення замовлення через сервіс доставки "Нова Пошта".

Вартість доставки по Україні (сервіс доставки "Нова Пошта")

Вартість доставки перевізника залежить від габаритних розмірів техніки, див. калькулятор вартості доставки (https://novaposhta.ua/ru/delivery). Товар доставляється на обране Вами відділення "Нова Пошта" у Вашому місті. Всі витрати на транспортування товару оплачує клієнт, згідно з тарифами перевізника.

    Ви можете скористатися адресною доставкою від перевізника по всій Україні. Цей тип доставки здійснюється кур'єрами Нової Пошти. За тарифами доставки "до дверей" від “Нова Пошта” (https://novaposhta.ua/na_etazh_pryvatnym). Такий вид доставки здійснюється після повної попередньої оплати замовлення.

Отримання товару

При отриманні уважно розгляньте товар, переконайтеся у відсутності видимих​​механічних пошкоджень. Пам'ятайте, що претензії за зовнішнім виглядом доставленого Вам товару, Ви можете пред'явити тільки до передачі Вам товару водієм - експедитором (кур'єром) або при отриманні на Новій пошті. Розрахунок за товар здійснюється на місці доставки (тільки в національній валюті - гривні). Кур'єр має віддати Вам пакет документів на товар: товарний чек і гарантійний талон при відправці товару через сервіс “Нова Пошта” документи будуть разом з товаром. Гарантійне і післягарантійне обслуговування придбаних Вами товарів ми рекомендуємо проводити в авторизованому сервісному центрі.